Majowe premiery

Maj zbliża się wielkimi krokami, a wraz z nim cudowne premiery. Książek nigdy dość, a gdy na sklepowe półki trafiają takie nowości nie mogę się powtrzymać. Szykujcie się książeczki, niedługo będziecie moje!





„Apollo i Boskie Próby. Mroczna przepowiednia.” R. Riordan

Premiera: 10.05.17r.
Wydawnictwo: Galeria Książki




Zeus ukarał swojego syna Apollina – boga słońca, muzyki, łucznictwa, poezji i wielu innych rzeczy – zsyłając go na ziemię w postaci niezdarnego, pryszczatego, śmiertelnego szesnastolatka imieniem Lester. Aby odzyskać miejsce na Olimpie, Apollo musi przywrócić do działania kilka Wyroczni, które znikły z radarów. Co szkodzi Wyroczniom i jak Apollo/Lester ma cokolwiek w tej sprawie zrobić pozbawiony swoich mocy?





„Wiatrodziej” S. Dennard

Premiera: 10.05.17r.
Wydawnictwo: SQN




Życie Merika nie jest łatwe. Niedawno stracił najlepszego przyjaciela, a do tego właśnie spłonął mu okręt. Za wszystkim stoi jego siostra Vivia, która chce się pozbyć młodego księcia i zasiąść na tronie. Na domiar złego Czaroziemie właśnie stają w obliczu wojny. Świat znany Merikowi bezpowrotnie odchodzi w przeszłość.

Safi i Iseult wpadły w nie mniejsze kłopoty. Znowu zostały rozdzielone i nie wiadomo, czy jeszcze kiedykolwiek się spotkają. Safi towarzyszy cesarzowej, a po piętach depczą im piekielni bardowie. Każdy chce mieć potężną prawdodziejkę po swojej stronie, bowiem jej moc może zdecydować o powodzeniu w rozgrywkach politycznych. Z kolei Iseult po raz kolejny musi się zmierzyć z okrutnym krwiodziejem. A może powinna mu zaufać?




„Confess” C. Hoover

Premiera: 10.05.17r.
Wydawnictwo: Otwarte




Niewypowiedziane pragnienia, bolesna przeszłość i głęboko skrywane grzechy są dla Owena największą inspiracją. Utalentowany malarz kolekcjonuje anonimowe wyznania i przenosi je na płótno, zamieniając słowa w obrazy, w których ukrywa też własne tajemnice. Auburn pojawia się w jego galerii akurat wtedy, gdy Owen szuka asystentki. Dziewczyna od kilku lat walczy o odzyskanie normalnego życia i desperacko potrzebuje pieniędzy. Zakochanie się w przystojnym malarzu nie jest częścią jej planu, ale przekorne przeznaczenie stawia na swoim. Wydaje się, że Owen jest dla niej szansą na znalezienie ukojenia i wsparcia, a ona dla niego natchnieniem i nowym kolorem w autoportrecie. Wzajemne uczucie dodaje życiu barw, jednak tajemnice zaczynają tworzyć rysy na ich związku. Auburn odkrywa, że przeszłość ukochanego może odebrać jej to, co dla niej najważniejsze. Głos serca podpowiada jednak, że miłość wymaga największych poświęceń. 





„Królewska klatka” V. Aveyard

Premiera: 24.05.17r. 
Wydawnictwo: Moondrive




Mare jest pilnie strzeżonym więźniem zdanym na łaskę i niełaskę Mavena. Dręczą ją wspomnienia własnych błędów, a działanie Cichego Kamienia pozbawia ją mocy. Buntowniczka staje się dziewczyną bez błyskawic. Jednak i Maven otoczony jest wrogami. Z trudem utrzymuje kontrolę nad krajem oraz swoim więźniem. Mare czuje, że mimo nienawiści, którą żywi do Mavena, jest on prawdopodobnie jej jedyną szansą na przeżycie, zwłaszcza że Evangeline dąży do jak najszybszej egzekucji Czerwonej Królowej. Tymczasem Nowi i Czerwoni przygotowują się do wojny, bo nie chcą już dłużej pozostawać w ukryciu. Jest z nimi książę Cal, którego nic nie powstrzyma przed ratowaniem Mare.





„Czerwień rubinu” K. Gier

Premiera: 24.05.17r.
Wydawnictwo: Media rodzina




Pierwszy tom bestsellerowej Trylogii Czasu. Nastoletnia Gwen odkrywa, że jest posiadaczką genu podróży w czasie. Przyjdzie jej się zmierzyć z zadaniami przekraczającymi jej epokę, a także... z miłością!





22 komentarze :

  1. Uh ❤ Ja czekam na Wiatrodzieja i Confess ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Książki Aveyard cały czas mam w planach i nie mogę do nich siąść. Podobnie mam z Maas :P Mam nadzieję, że uda mi się w tym roku, chociaż częściowo to nadrobić :) A jest szansa, bo czytam znacznie więcej odkąd mam bloga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mass musisz przeczytać koniecznie! Naprawdę warto! Polecam zacząć od Szklanego tronu 😄

      Usuń
  3. Niestety nie znalazło sie tutaj nic dla mnie :( jednak będę obserwować blog
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że uda mi się trafić z czymś dla ciebie 😄 jaką literaturę czytasz?

      Usuń
  4. Chciałabym wszystkie oprócz Aveyard. Hoover w sumie już czytałam, ale miło będzie mieć polskie wydanie do kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszcze czytania Hoover! Czytalam jedynie November 9, ale od razu zakochalam się w stylu pisania autorki. 😍

      Usuń
  5. Confeeeeess <3 To musi być moje <3 Wiatrodziej również <3 Czekam również na Franco :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad Franco się zastanawiam. Nie jest moim "must have", ale kiedyś chciałabym przeczytać 😊

      Usuń
  6. Na kolejne tomy tych książek nie czekam, bo nie czytałam jeszcze pierwszych XD Za Hoover nie przepadam :/ Przeczytałam jej "Pułapkę uczuć" i się bardzo do niej zraziłam. A "Czerwień rubinu" to bardzo fajna książka, a te nowe wydanie jest obłędne! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwiem rubinu marzy mi się od dawna. Gdy seria kosztowała około 150 zł, było mi szkoda pieniędzy. Dobrze, że robią dodruk! Od razu po premierze zamówię 😍

      Usuń
  7. Czerwień rubinu <3 Ta książka jest fantastyczna!😉 Polecam z całego serducha! Poza tym - świetny i śliczny blog😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać, aż ją przeczytam! Bardzo dziękuje 😊❤

      Usuń
  8. „Confess” C. Hoover zdecydowanie czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że będzie tak cudowna jak wszyscy mówią! 😊

      Usuń
  9. Ja.Chcę.Czerwień.Rubinu.Z.Tą.Okładką.
    I KONIEC!!!!
    xD
    Czyż ta okładka nie jest przepiękna?! *o* W ogóle tak się cieszę, że wznawiają Trylogię czasu, musiałam ją przeczytać jako ebooki, a tak średniawo za tym przepadam :( Ale jeśli wydadzą całą serię i to jeszcze w tych PIĘKNYCH PIĘKNYCH okładkach, to kupuję!!!!!!
    Reszta średniawo mnie interesuje xD Ogólnie ja + nowości to raczej nie-aż-tak-częste-połączenie :D :D

    strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwień rubinu to moje must have. Przegapiłam moment, w którym te książki były dostępne, ale na szczęście już niedługo znowu wrócą <3
    Po kolejną część Czerwonej królowej (czy co to tam jest) na pewno nie sięgnę. Z pierwszą częścią się bardzo nie polubiłam.
    Dorzucilabym tu nową książkę Mroza ^^

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mroza jeszcze nie czytałam. Mam nadzieje, że czerwiem rubinu będzie tak dobra jak wszyscy mówią 😍 A o Czerwonej Królwej nie mam zdania, bo jeszcze nie czytałam.

      Usuń

Zofia w Krainie Książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka