Premierowo "Urok Grace'ów" L. Eve

"Usta otworzyły mi się i zamknęły, po czym powiedziałam mu w pewnym sensie prawdę, bo to dzięki prawdzie dotarłam aż tutaj i wydawało się, że to właśnie prawda ujmie go we mnie bardziej niż cokolwiek innego". 

Wydawnictwo: Feeria Young
Autor: Laure Eve
Oryginalny tytuł: The Graces
Polski tytuł: Urok Grace'ów 

Macie ochotę na trochę magii? Bez różdżek, mioteł, fantastycznych zwierząt? Magii, pochodzącej z serca natury? Magii, której źródłem są cztery żywioły: woda, ogień, ziemia, powietrze? "Urok Grace'ów" to coś stworzonego dla was!


Grace'owie to niezwykła rodzina. W miasteczku są dobrze znani, jednak większość informacji na ich temat pochodzi z plotek. W miejscowym liceum Summer, Thalia i Fenrin Grace cieszą się ogromną popularnością. Wszyscy chcą się z nimi przyjaźnić, jednak nikt nie potrafi przebić muru, którym się otoczyli. Aż do czasu! Nowej dziewczynie, River, udaje się wkroczyć do ich niezwykłego świata. Jak? Prawdą! Ale czy na pewno dziewczyna jest z nimi całkowicie szczera? Jaki sekret skrywa? Czy Grace'owi naprawdę uprawiają czary? Czy klątwa ciążąca nad ich rodem naprawdę istnieje? Odpowiedzi musicie znaleźć sami!

Laure Eve wykreowała niezwykłą historię. Nie brakuje tu zwrotów akcji, tajemnic i wątpliwości. Nic nie jest do końca białe, ani czarne. Czarne charaktery pojawiają się z nikąd, zagnieżdżają się w bohaterach, których o złe czyny byśmy nie podejrzewali. W jednej chwili radość zamienia się w złość, przyjaźń w nienawiść, odwaga w strach. Kto jest dobry, a kto zły? - czytając, będziecie zadawać sobie to pytanie wielokrotnie!

Lekki styl pisania autorki od razu przypadł mi do gustu. Laure Eve okryła powieść gęstym płaszczem tajemnicy, zaskakując mnie na każdym kroku. Wprowadziła kilka wątków, których kompletnie się nie spodziewałam. Jako miłośniczka historii miłosnych, czułam się troszkę rozczarowana rozwiązaniem wybranym przez autorkę. Nie ma tu przesłodzonej historii, wątek romantyczny jest zaledwie kilka razy wspomniany. Nie mniej jednak stanowi istotny element powieści, a jego kulminacja ogromnie mnie zaskoczyła!  A zakończenie? Takiego obrotu spraw się nie spodziewałam! Coś podejrzewałam, jednak sekret River pozostawał dla mnie tajemnicą do ostatnich stron. Nie przyszło mi do głowy, że tak potoczą się losy czwórki przyjaciół.


"Urok Graceów" to przyjemna młodzieżówka, utrzymana w enigmatycznym klimacie. Szkolne perypetie w połączeniu z magicznymi zaklęciami tworzą niespotykaną mieszankę. Nie ma tu utartych schematów, ani przewidywalnych wątków, za to ogromna determinacja bohaterów widoczna jest w każdym rozdziale. Jestem pewna, że przy tej książce nie będziecie się nudzić! 

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu:

14 komentarzy :

  1. Super recenzja ❤ książka wylądowała na mojej liście książek do przeczytania 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie swoją recenzją!
    Wpisuję książkę na listę obowiązkowych do przeczytania!

    pozdrawiam,
    liveandletread

    http://live-and-let-read.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja i bardzo dobrze prowadzony blog. Gratuluję! Czytam bardzo różne książki, więc mam nadzieję przeczytać i tę książkę.Zapraszam do odwiedzin mojej strony "Między słowami" @innewatki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka już jest na liście do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie teraz uciekam od takich młodzieżówek, ale przyznaję, że ta książka mnie intryguje. Właśnie chociażby przez tę magię i wierzenia. A okładka jest śliczna. *-*
    Piękne zdjęcia. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama okładka mnie zauroczyła! Jest taka magiczna :) mimo, że młodzieżówek nie czytuję, to z chęcią się z tym tytułem zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym zaryzykować i przeczytać tę ksiązkę. bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukam recenzji tej książki i kilka już ich przeczytałam, bo zastanawiam się nad rozsądnym kupnem (tyle, że nie jest rozsądne, bo mam jeszcze mnóstwo książek do przeczytania, ale nie mogę się powstrzymać :D). Dopiero u Ciebie znalazłam wszystkie szczegóły, które mnie interesowały w tej książce, co porusza, prócz 1000 tajemnic. Dzięki za nią, bardzo mi pomogłaś i bądź pewna, że przyczyniłaś się do mojego kupna tej książki :D

    A tak poza tym, piękny blog! Uwielbia Twoje zdjęcia i po Twoim instagramie właściwie spodziewałam się jeszcze piękniejszego bloga, jestem oczarowana!

    Pozdrawiam, trzymaj się! :)
    http://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna recenzja i piękne zdjęcia! ;)
    A sama książka... nie wiem, czy po nią sięgać :/ Naczytałam się sporo niezbyt pochlebnych opinii i chyba póki co, sobie ją daruję. Może kiedyś ^^

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam ostatnio wiele zdjęć tej książki, ale jakoś nie zwracałam uwagi na to, o czym ona jest. Teraz muszę przyznać, że zdecydowanie zachęciłaś mnie, aby po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam kilka razy tę książkę. Przede wszystkim mój wzrok przykuła śliczna okładka, ale raczej nie sprawdzałam o czym jest. Wydaje się ciekawa, jeśli będę miała okazję to przeczytam.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zofia w Krainie Książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka