Przedpremierowo "Blisko ciebie" K. West

"Chociaż byłam świadoma, że może się to skończyć złamanym sercem, że Dax może zmienić moje życie w coś niepokojącego, skomplikowanego i nieprzewidywalnego, wiedziałam, że nie mogę pozwolić mu odejść". 
Kasie West 

Wydawnictwo: Feeria Young
Autor: Kasie West
Oryginalny tytuł: By Your Side
Polski tytuł: Blisko ciebie
Premiera: 5 lipca!!!

Autumn wraz z przyjaciółmi planowała ten wyjazd od dawna. Postanowili całą paczką spędzić zimowy weekend poza miastem. Nawet gdyby ich zasypało, zabawa byłaby świetna. Może jej prawie-chłopak, Jeff, wreszcie stałby się kimś więcej? Niestety przewrotny los nie pozwolił Autumn tego sprawdzić. Przygotował dla niej inną niespodziankę. Godzina zamknięcia biblioteki nadeszła, przyjaciele zostali z niej wyproszeni. Zaczęli ładować się do samochodów, gotowi wyruszyć w drogę. Autumn jeszcze na chwilę wróciła do budynku. Po kilku minutach zgasły wszystkie światła i zapadła głucha cisza. Dziewczyna po omacku dotarła do drzwi, ale były zamknięte. Utknęła w bibliotece! W takim dniu! Wyjrzała przez okno, parking był pusty! Przyjaciele pojechali bez niej! Wszystkie swoje rzeczy, wraz z telefonem zostawiła w jednym z samochodów.

Gorzej być nie może? Oj, może! To jeszcze nie koniec nieszczęść! Po kilku godzinach Autumn odkrywa, że w bibliotece nie jest sama. Utknął tu również Dax. Tajemniczy chłopak, o którym nie wiele wiadomo. Nie cieszy się dobrą opinią, a jego przeszłość nie jest jasna. Krążą o nim różne plotki, których nie próbuje podważyć. Jest samotnikiem, a ludzi unika jak ognia. 

Czy przyjaciele Autumn zorientują się, że nie ma z nimi dziewczyny i po nią wrócą? Jak długo będzie musiała siedzieć w ciemnej i zimnej bibliotece? Co skrywa Dax pod groźną maską? Jesteście ciekawi?

Sięgając po „Blisko ciebie” nie byłam pewna czego się spodziewać. Dotychczas wszystkie książki autorki podbiły moje serce, ale czy można napisać aż tyle dobrych książek?! Można! Kasie West po raz kolejny nie zawodzi. Wykreowała piękna historię o poznaniu, przetrwaniu, zrozumieniu, przyjaźni i miłości. Czy można przetrwać kilka dni zamkniętym w bibliotece bez jedzenia, ogrzewania i kontaktu ze światem? Jak przeniknąć mury? Czy kilka chwil szczerości może odmienić wszystko? Autumn, popularna dziewczyna z bogatego domu. Dax, niebezpieczny chłopak z mroczną przeszłością. Z pozoru dzieli ich wszystko, żyją w dwóch różnych światach, ale czy na pewno?


Od pierwszych stron jesteśmy wciągani w świat Autumn. Poznajemy ją, jej przyjaciół, marzenia i lęki. Życie bogatej dziewczyny nie jest tak idealne jak mogłoby się wydawać. Dziewczyna kryje wiele tajemnic, a my je powoli odkrywamy. A Dax? Idealny przykład, że pozory mylą. Zamknął się dla świata i ludzi, nie chce nikogo do siebie dopuścić, chce po prostu być wolny.  Pokochałam go w momencie, kiedy pierwszy raz pojawił się w książce. Pod twardą skorupą, kryje się delikatny, wrażliwy chłopak o pięknym sercu.


"Blisko ciebie" to kolejna fantastyczna książka Kasie West. Autumn i Dax powoli odkrywają siebie nawzajem, a mroczna biblioteka wydaje się idealnym miejscem do zwierzeń. Rozumieją się bez słów, a łącząca ich więź staje się coraz bardziej trwała. Ich historia w kilka minut rozgrzała moje serce i wywołała uśmiech na twarzy. Wrócę do niej jeszcze nie raz, a już z pewnością sięgnę po kolejne powieści Kasie West!

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu:

22 komentarze :

  1. Musze to przeczytać :D W ogóle muszę nadrobić książki Kasie West, bo coś mam zaległości :D Może w wakacje się uda ^^

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Książki Kasie West są cudowne <3

      Usuń
  2. Powiem szczerze że nie znam twórczości Kasi West, ale z chęcią poznam ;) Twoja recenzja podoba mi się i skuszę się na tą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po przeczytaniu twojej recenzji na pewno się na nią skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chcę przeczytać tę książkę. Uwielbiam Kasie West i mam już jej wszystkie książki. Myślę, że i ta mnie nie zawiedzie :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/2017/07/podsumowanie-czerwca.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Do tej pory każda książka West mi się podobała i jestem przekonana, że tak samo będzie z tą. A już na pewno z tak wyjątkową historią :)
    Świetna recenzja !

    Pozdrawiam,
    www.ksiazkowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Kasie West, więc i tę książkę przeczytam.
    Super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię książki tej autorki. Każda ma w sobie coś, co nas przyciąga. Przyjemnie się je czyta, także z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam twórczość Kasie West 💞

      Usuń
  8. Nigdy nie czytałam żadnej książki Kasie West i chyba na razie się nie skuszę, nie jest to do końca mój ulubiony gatunek. Ale recenzja bardzo ciekawa :)
    Pozdrawiam!

    https://slowo-sie-rzeklo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że recenzja się podobała 😊

      Usuń
  9. Nie spotkałam się jeszcze z książkami tej autorki ale muszę to jak najszybciej nadrobić! Zapowiada się wspaniała historia! Chciałam również powiedzieć, że robisz fantastyczne zdjęcie, można się zakochać! Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę zainteresować się tą serią powieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. za dużo jest tych książek, które chciałabym przeczytać. I po Twojej recenzji dojdzie do nich kolejna :)

    OdpowiedzUsuń

Zofia w Krainie Książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka